Продавець Типография «Creative Group» розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
243 відгуків
☎️ Телефон (050) 359-05-99 📧 Пошта print@racreative.com.ua

Перепрошуємо, на сайті тимчасово не працює прийом замовлень та повідомлень.

Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Види ламінації в поліграфії

Види ламінації в поліграфії
Поліграфічна продукція користується великим попитом, як у приватних осіб, так і у великих компаній, тому виготовлення поліграфії — дуже популярна послуга. Виготовлення поліграфічної продукції складається з декількох етапів: розробка дизайну, друк і здійснення постработ. Якщо розробка дизайну та друк поліграфії є неминучими етапами виготовлення, то без постработ можна в деяких випадках обійтися, проте постработы здатні не тільки додати продукції більш презентабельний вигляд, але і зробити її більш довговічною, як у випадках з ламінацією.

Ламінація — це вид післядрукарської обробки, при якій поліграфічний виріб покривається спеціальною плівкою. Завдяки ламінування поліграфічна продукція стає більш щільною і довговічною, бо плівка захищає поверхню виробу від легких механічних пошкоджень, від вологи, від вигорання і іншого. Ламінування здійснюється за допомогою спеціального обладнання — ламінатора, при цьому існують різні види ламінації в поліграфії.

Види ламінації:

  1. Одностороння і двостороння — ламінація наноситися з однієї або двох сторін поліграфічного виробу. Все залежить від виду виробу або особистих переваг замовника, наприклад, плакати переважно ламінують з одного боку, а візитки з двох сторін.
  2. Матова і глянсова — глянцева ламінація надає виробу більш яскравого і насиченого ефекту, створюються відблиски на поверхні. Матова ламінація виключає появу відблисків, виглядає солідніше, при цьому на матовому ламінації можна писати ручкою, що неможливо зробити на глянцевому ламінації.
  3. Гаряча і холодна ламінація — при холодної ламінації плівка йде з клейовим шаром і наноситися за допомогою преса, а при гарячої ламінації плівка наноситься за допомогою температурного тиску. Гаряча ламінація є більш затребуваною, оскільки вона більш довговічна, тримається на поліграфічному виробі щільніше.
  4. Різна товщина плівки — ламінуюча плівка може бути товщиною від 25 мікрон до 250 мікрон. Природно, чим більше мікрон, тим щільніше ламінація і відповідно щільніше виріб.
  5. Рулонна та конвертна. Рулонна ламінація може бути як одностороннім, так і двостороннім, здійснюється за допомогою нанесення плівки на весь друкований матеріал, після чого здійснюється порізка вироби в потрібний розмір. До рулонної ламінації відносять ламінацію soft-velvet з ефектом пластику, і ламінація anti-scuff, яка відрізняється високою стійкістю до подряпин. Конвертна ламінація являє собою процес приміщення поліграфічного виробу в спеціальний конверт з ламінованого матеріалу, після чого здійснюється гаряча ламінація. Перевага конвертової ламінації в тому, що вона повністю захищає виріб від попадання вологи і пилу, т. к. запечатываемые краю виступають на 3-5 мм і щільно запаяні.

Відгуки про друкарні «Креатив Груп»

Таким чином, існує багато видів ламінації поліграфічного виробу, і щоб правильно обрати той чи інший вид ламінування, потрібно чітко розуміти кінцеву мету використання того чи іншого поліграфічного виробу. Онлайн друкарня «Creative Group» здійснює друк поліграфії в Києві за вигідними цінами, з наступним застосуванням різних постработ, в тому числі і ламінації. Більш детальну інформацію про ламінації та інших видів постработ ви можете уточнити у наших менеджерів.

 

 

Чому вибирають «Creative Group»

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner